Jumat, 22 Agustus 2014

Kit mely sok tip

A marketingesek / hirdetők általában összpontosítsák erőfeszítéseiket az emberek feladata, hogy a vásárlás. Sok esetben ez egy hatékony megközelítés, de más esetben lehet, hogy egy teljesen haszontalan marketing kampány. Virgin Mobile vett egy hatékonyabb megközelítés a marketing a mobiltelefon szolgáltatás középpontjában nem az ember, hogy lesz így a tényleges vásárlás, hanem összpontosítva a legnevesebb az emberek, hogy a vásárlás. Ahhoz, hogy ezt a kampányt a munka, a Virgin kifejlesztett egy vírusos website hívott Szülői felvilágosodás Kit mely sok tipp (gyakran tündér vicces is), hogy meggyőzni a szülőket, hogy megvásárol egy Virgin Mobiltelefon számukra. Besorozzák a tinédzserek Virgin megsokszorozta a hatékonyságát a marketing kampány, 3 okból: 1. A tinédzserek folyamatosan beszélve a telefon / szolgáltatás a szülők, amíg nem kap rá - Virgin kampányát folytatni fogja a munkát sokáig, miután a tinédzser elhagyta a számítógép. 2. Ez a megközelítés pontosan az a fajta dolog, ami terjed a vírussal. Mivel a tizenévesek elmondják a barátaiknak róla, exponenciálisan növekszik benne hatékonyságát. 3. A célzott a legvalószínűbb döntéshozó, hanem a személy felelős a vásárlást. Vállalatok más iparágak is ugyanazt a megközelítést és az elért csodálatos eredményeket. Például a Pfizer célzott az erekciós diszfunkció (egy PC kifejezés impotencia), mint az orvosok, akik valóban előírja a gyógyszer (Viagra) kezelni. Akkor ugyanazt a megközelítést a piacra a termék / szolgáltatás és arat hatalmas jutalmak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar